Обережно - деякі штучні суміши зроблять з Ваших дітей недоумків!


Виявилося, що в штучних сумішах для немовлят може міститися в 40 разів більше алюмінію, ніж у грудному молоці. Відповідна робота опублікована в журналі BMC Pediatrics, короткий її зміст наводиться в британській газеті Daily Mail.

Учені з британського університету Кілі (Keele University) протестували 16 найпопулярніших у Великобританії сумішей для дітей до року.
штучні суміші
За словами керівника дослідження, хіміка Кріса Ексл (Chris Exley), «найвищий вміст алюмінію ми виявили в суміші для недоношених дітей, які є найуразливішими. Це шокує ». Мова йде про суміши компанії Cow & Gate. Аналіз показав, що вміст металу в даному продукті становить 800 мікрограмів на літр. Тим часом, згідно з європейським законом, вміст металу в воді не повинен перевищувати 200 мікрограм на літр.

Ексл підкреслив, що підвищений рівень алюмінію може спровокувати захворювання нервової системи, патології кісткової системи, а також недоумство. При цьому вчений нагадав, що дитячий організм схильний до впливу шкідливої речовини значно більше, ніж організм дорослої.

За словами виробників, вони не додають алюміній у свою продукцію. Підвищений вміст алюмінію пояснюється, зокрема, тим, що багато сумішей упаковуються в алюмінієві пакети !!!

Експерти також закликають з обережністю ставитися до соєвих сумішей, і застосовувати їх лише за призначенням лікаря. Справа в тому, що соя також відрізняється високим вмістом алюмінію, так як зростає на так званому «кислотному грунті». Також майже вся соя - ГМО .

Агентство з харчових стандартів Великобританії не встановлює обмежень на утриманні алюмінію в дитячих сумішах. Ексл заявив про необхідність знизити рівень вмісту речовини в дитячих сумішах, або друкувати попередження на упаковці.

На закінчення Ексл порадив батькам, чиї діти перебувають на штучному вигодовуванні, використовувати порошкові суміші. За його даними, вони містять менше шкідливих речовин.

Відгуків: 5

  1. Віра:

    З тих штучних сумішей дійсно нічого хорошого не буде! Корисна стаття.

  2. Марічка:

    Я теж проти різних сумішей. Натуральне і ніяких ГМО.

  3. НАТАЛЯ:

    Невже б жінки годували дітей сумішами якби було своє молоко,,,

  4. admin:

    Наталя, якщо немає молока - то це зрозуміло. Зараз частенько переходять на суміші - бо так простіше...

  5. Іра:

    Добре дітей годувати грудним молоком,бо суміші дорогі і недають дитині нічого корисного.





Сироти в Україні - Не пройди мимо !